Kim van Valkenburg, Praktijkmanager

"Bij de analyse heeft Heertjes onze huidige website bekeken en kwam tot de conclusie dat er veel te verbeteren valt. Doordat er uitgebreid gekeken werd naar alle verbeterpunten, kwam naar voren dat onze overeenkomst voor zoekwoordmarketing in combinatie met onze website helemaal geen zin had. Door dit op te zeggen en een nieuwe website te ontwikkelen op basis van de webrichtlijnen van de overheid, kunnen wij € 3.700,- per jaar besparen. Inmiddels begeleidt Heertjes dit traject en zal er over enige tijd een professionele website worden gelanceerd."

Van vijf leveranciers voor (brand)beveiliging naar één, wat een genot!

"Er wordt ook gekeken naar beveiliging, brandbeveiliging en BHV. Het is erg prettig dat Heertjes al deze zaken voor ons bij één partij kan onderbrengen. Dit scheelt voorrijkosten, factuurverwerkingskosten en bovendien hoeven er minder monteurs op locatie te komen. Dit is prettiger voor patiënten en personeel. Bovendien geeft de expert die op locatie komt meteen gratis advies over mogelijke aanpassingen en verbeteringen."

"Momenteel wordt ons bedrijfsafval drie keer per week opgehaald. Door de aanbeveling van Heertjes over te nemen en een grotere container te nemen en het afval voortaan één keer per week te laten ophalen, besparen wij 21% op de kosten en zijn we bovendien een stuk milieuvriendelijker."